Home » ZAPYTANIA OFERTOWE 2025

ZAPYTANIA OFERTOWE 2025


Kalwaria Zebrzydowska, dnia 07.03.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie wyłączone spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Kalwaria Zebrzydowska

ul. Mickiewicza 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

NIP 5511158182

w imieniu której działa:

Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Kalwarii Zebrzydowskiej

Al. Jana Pawła II 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

I. Tryb udzielania zamówienia:

Usługa wyłączona spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

II. Tytuł zamówienia:

Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dodatkowego wsparcia informatycznego w obszarze pomocy społecznej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej

III .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi w siedzibie MGOPS w Kalwarii Zebrzydowskiej, al. Jana Pawła II 7 w wymiarze 2 godzin miesięcznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Warunki pracy

rodzaj umowy:

  • umowa zlecenie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. (w przypadku osób fizycznych),

  • umowa na wykonanie usługi od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. (w przypadku osób prowadzących działalność i wystawiających fakturę/rachunek).

Godziny pracy – zgodnie z harmonogramem w wymiarze 2 godzin miesięcznie

L.p

Nazwa przedmiotu zamówienia

Zakres świadczonych usług

Wymagania niezbędne

Wymagania dodatkowe dla osoby prowadzącej zajęcia

Wymagane

dokumenty

1

Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dodatkowego wsparcia informatycznego w obszarze pomocy społecznej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej

  • Pomoc w sporządzaniu raportów i sprawozdań w obszarze pomocy społecznej w systemie POMOST dla pracowników OPS

  • Pomoc w obsłudze posiadanego systemu informatycznego w obszarze pomocy społecznej dla pracowników OPS

  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów w użytkowaniu programów biurowych i użytkowych



  • Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej niezbędne do wykonania zamówienia
  • obywatelstwo polskie,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

     

  • odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,

  • wysoka kultura osobista,

  • miłe usposobienie,

  • dyspozycyjność,

  • komunikatywność, sumienność, obowiązkowość

  • nieposzlakowana opinia,

  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (referencje, kopie umów poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem)

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

IV. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy;

Należy przedłożyć następujące dokumenty:

W przypadku osoby nie prowadzącej działalności gospodarczej:

  1. formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

  3. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (referencje, kopie umów poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem)

  4. oświadczenie o niekaralności – stanowiące zał. nr 6 do zapytania ofertowego.

W przypadku firm lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą:

  1. formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. wykaz osób – stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami;

V. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy.

  3. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 7 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.

  4. Wykonawca dostarczy fakturę do umowy zlecenie zawierającą ilość godzin świadczonych usług. Zamawiający po zatwierdzeniu faktury do umowy zlecenie dokona zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, należy dokonać korekty po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia korekty. Wyjątek stanowić będzie miesiąc grudzień 2025 r. kiedy fakturę do umowy zlecenie należy dostarczyć Zamawiającemu w ostatnim dniu świadczenia usługi lub dniu pracy tj. 23.12.2025 r. do godz.10.00.

  5. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości świadczonych godzin razy cenę jednostkową za 1h.

VI. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności:

  1. zmiany osoby wymienionej w wykazie osób załączonym do oferty przypadku zaistnienia jakichkolwiek przyczyn losowych lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością zmiany osoby. Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia jej osobą i potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

  2. terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację usługi;

  3. modyfikowania w przypadku większej lub mniejszej ilości zainteresowanych podopiecznych lub braku dostatecznych środków na realizację zamówienia.

Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

VII. Ocena oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami:

Cena brutto (Kryterium C): 100%

Opis sposobu obliczania punktacji w kryterium cena (C) – 100%

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg poniższego wzoru:

C= (CN : CO) x 100

gdzie:

C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); 1 % = 1 pkt

CN – oznacza cenę brutto najtańszej z oferty

CO – oznacza cenę brutto ocenianej oferty

C – wynik oceny – całkowita liczba punktów

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionym kryterium oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

O podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

VIII. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. Cenę należy wskazać na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W formularzu oferty należy podać cenę za godzinę brutto.

  2. Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Przy obliczaniu ceny brutto w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zawartej umowy, w tym koszty leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego (np. ZUS, FP).

  3. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

  4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

  5. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

  6. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w wartości netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

  7. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

IX. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane w miejscach publikacji zapytania ofertowego.

X. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Oferty można składać:

  • listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dodatkowego wsparcia informatycznego w obszarze pomocy społecznej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej”

  • osobiście w biurze podawczym (parter pok. nr 24 A) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: „Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dodatkowego wsparcia informatycznego w obszarze pomocy społecznej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej „

  • drogą elektroniczną za pomocą e-mail na adres: ksiegowosc@mgopskalwariaz.com.pl

    Termin składania ofert upływa 14.03.2025 r. do godz. 10.00.  (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

    Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

    XI. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

    Paulina Kołodziej, Aleksandra Janeczek, tel.33/876-47-56, 33/876-51-66

 

Zamawiający

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Załączniki:


Kalwaria Zebrzydowska, 28.02.2025 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Informuję, iż dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na „Prowadzenie zajęć ruchowych z elementami fizjoterapii w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025 edycja 2025, dla uczestników Klubu Seniora, finansowanego ze środków Wojewody Małopolskiego i środków własnych gminy Kalwaria Zebrzydowska”

złożonej przez:

Centrum Rehabilitacji i Terapii Rehabilis

Marcin Lis

ul. Targowa 13

43-502 Czechowice-Dziedzice

cena brutto wybranej oferty za jedną godzinę zegarową wynosi : 140,00 zł

słownie złotych: sto czterdzieści złotych 00/100.

kryteria oceny:

  • cena 100%

Dziękujemy za udział w niniejszym postępowaniu.

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Kalwaria Zebrzydowska, 25.02.2025 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Informuję, iż dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu obsługi prawnej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej”

złożonej przez:

Grzegorz Pasternak

Przeginia Duchowna

cena brutto wybranej oferty za jedną godzinę zegarową wynosi : 200,00 zł

słownie złotych: dwieście złotych 00/100

kryteria oceny:

  • cena 100%

Dziękujemy za udział w niniejszym postępowaniu.

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Kalwaria Zebrzydowska, 25.02.2025 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Informuję, iż dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r. pn:

1) „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osoby z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r. ” złożonej przez wykonawcę:

WIGA Gabriel Wilk

Barwałd Średni 101

34-124 Klecza Górna

cena brutto wybranej oferty za jedną godzinę wynosi : 100,00 zł

słownie złotych: sto złotych 00/100

kryteria oceny:

  • cena 100%

2) „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osoby z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii Integracji Sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r. ” złożonej przez wykonawcę:

Kinga Malik

zam. Tomice

cena brutto wybranej oferty za jedną godzinę wynosi : 110,00 zł

słownie złotych: sto dziesięć złotych 00/100

kryteria oceny:

  • cena 100%

Dziękujemy za udział w niniejszym postępowaniu.

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Kalwaria Zebrzydowska, dnia 17.02.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie wyłączone spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Kalwaria Zebrzydowska

ul. Mickiewicza 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

NIP 5511158182

w imieniu której działa:

Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Kalwarii Zebrzydowskiej

Al. Jana Pawła II 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

I. Tryb udzielania zamówienia:

Usługa wyłączona spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

II. Tytuł zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii pedagogicznej dla dziecka w wymiarze 1 godziny tygodniowo.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii integracji sensorycznej dla dziecka w wymiarze 3 godzin tygodniowo.

Szacowane ilości godzin odzwierciedlają obecny stan zapotrzebowania na specjalistyczne usługi opiekuńcze. Liczba ta w ciągu roku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych.

W przypadku zmiany liczby godzin przypadających na osobę, do rozliczenia zostanie przyjęta godzinowa stawka podana przez Wykonawcę w złożonej ofercie oraz liczba efektywnie przepracowanych po zmianach godzin.

Świadczenie usług w miejscu zamieszkania osoby z zaburzeniami psychicznymi (na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne świadczenia usług, tj. osobno na terapię integracji sensorycznej oraz terapię pedagogiczną.

IV. Ogólny zakres wykonywanych czynności:

Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 16 luty 2023 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych:

  • zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.

Wykonawca zobowiązany jest do miesięcznej oceny postępów wynikających z realizacji zadania. Sporządzona ocena w formie opisowej wymaga potwierdzenia przez przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego dziecka, z którą realizowana jest usługa. Ocena postępów dokonywana będzie w odniesieniu do stanu w dacie przystąpienia do wykonywania umowy, którą rozpoczynając zadanie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić.

Wykonawca przedkłada Zamawiającemu ww. ocenę do 7-go dnia następnego miesiąca po upływie okresu, za który sporządza ocenę.

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa regulujących świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 16 luty 2023 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.

1.Wymagania niezbędne od Wykonawcy:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  2. korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. nieposzlakowana opinia,

  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

  5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  6. kwalifikacje do wykonywania zawodu – odpowiednio:

  • pracownika socjalnego,

  • psychologa,

  • pedagoga,

  • logopedy,

  • terapeuty zajęciowego,

  • pielęgniarki,

  • asystenta osoby niepełnosprawnej,

  • opiekunki środowiskowej,

  • specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,

  • fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:

  • szpitalu psychiatrycznym,

  • jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

  • placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,

  • ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,

  • zakładzie rehabilitacji,

  • innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z podopiecznym i współpracownikami,

  2. umiejętność organizowania pracy w domu podopiecznego,

  3. umiejętność i doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, niepełnosprawnymi,

  4. mile widziane ukończone szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (przedmedycznej),

  5. w ramach dostępności, o której mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, umiejętność posługiwania się w rozmowie konkretnymi, niedwuznacznymi objaśnieniami, używania logicznego i precyzyjnego języka, krótkich zdań, ograniczenia do minimum stosowania słownictwa specjalistycznego niezrozumiałego dla podopiecznego.

V. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy.

  3. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 7 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.

  4. Wykonawca dostarczy fakturę/rachunek do umowy zlecenie zawierającą ilość godzin świadczonych usług. Zamawiający po zatwierdzeniu faktury/rachunku do umowy zlecenie dokona zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, należy dokonać korekty po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień 2025 r. kiedy faktura/rachunek do umowy zlecenie powinna być dostarczona Zamawiającemu w ostatnim dniu świadczenia usług w tym miesiącu do godz. 11.00.

  5. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości świadczonych godzin razy cenę jednostkową za 1h.

VI. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy, które na etapie wyboru Wykonawcy nie były możliwe do przewidzenia i nie mają wpływu na wybór oferenta. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności:

  1. zmiany osoby wymienionej w wykazie osób załączonym do oferty przypadku zaistnienia jakichkolwiek przyczyn losowych lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością zmiany osoby. Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia jej osobą i potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

  2. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację usługi.

Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

VII. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

W przypadku osoby nie prowadzącej działalności gospodarczej:

  • formularz oferty – stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego,

  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata),

  • oświadczenie oferenta o braku przeciwwskazań zdrowotnych do realizacji zadania – formularz stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego,

  • Oświadczenie o niekaralności – formularz stanowiący zał. nr 3 do zapytania ofertowego.

W przypadku firm lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą:

  • formularz oferty – stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego,

  • wykaz osób – stanowiącym zał. nr 4 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami,

  • wykaz usług – stanowiącym zał. nr 5 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami.

VIII. Ocena oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami:

Cena brutto (Kryterium K1): 100%

Opis sposobu obliczania punktacji w kryterium cena (K1) – 100%

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
K1 = (K min : K b) x 100
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznana danej ofercie,
K min – najniższa cena spośród ważnych ofert,
K b – cena obliczona badanej oferty.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

O podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

IX. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. Cenę należy wskazać na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  2. Cena ma być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

  3. Przy obliczaniu ceny brutto w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zawartej umowy, w tym koszty leżące po stronie Wykonawcy i Zamawiającego (np. ZUS, FP, US).

  4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

  5. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  6. Cena musi zawierać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

  7. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzony czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

  8. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

  9. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu oferty (zał. nr 1 do zapytania ofertowego) .

X. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane w miejscach publikacji zapytania ofertowego.

XI. Miejsce i sposób składania ofert:

Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Oferty można składać:

  • listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”

  • osobiście w biurze podawczym (parter pok. nr 24 A) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”.

  • drogą elektroniczną za pomocą e-mail na adres: ksiegowosc@mgopskalwariaz.com.pl

Termin składania ofert upływa 24.02.2025 r. do godz. 11.00.

(decyduje data wpływu do Zamawiającego).

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

XII. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Sylwia Sikora, Aleksandra Janeczek, tel. 338765166

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Załączniki:


Kalwaria Zebrzydowska, dnia 17.02.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie wyłączone spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Kalwaria Zebrzydowska

ul. Mickiewicza 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

NIP 5511158182

w imieniu której działa:

Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Kalwarii Zebrzydowskiej

Al. Jana Pawła II 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Usługa wyłączona spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

  1. Tytuł zamówienia:

    Prowadzenie zajęć ruchowych z elementami fizjoterapii w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025 edycja 2025, dla uczestników Klubu Seniora, finansowanego ze środków Wojewody Małopolskiego i środków własnych gminy Kalwaria Zebrzydowska”

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Usługi świadczone będą w Klubie Seniora, ul. Partyzantów 2, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

Warunki pracy

rodzaj umowy:

  • umowa zlecenie na prowadzenie zajęć od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025 r. (w przypadku osób fizycznych),

  • umowa na wykonanie usługi od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025 r. (w przypadku osób prowadzących działalność i wystawiających fakturę).

  • zastrzega się możliwość przedłużenia po tym czasie umowy z wybranym wykonawcą na dalszy okres od dnia 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.

L.p

Nazwa zajęć/warsztatów

Opis zajęć/warsztatów

Wymagania niezbędne dla osoby prowadzącej zajęcia/warsztaty

Wymagania dodatkowe dla osoby prowadzącej zajęcia

Wymagane dokumenty

1

Prowadzenie zajęć ruchowych z elementami fizjoterapii w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025 edycja 2025, dla uczestników Klubu Seniora, finansowanego ze środków Wojewody Małopolskiego i środków własnych gminy Kalwaria Zebrzydowskiej

Regularna i stała aktywizacja ruchowa seniorów jest niezbędnym elementem podtrzymania ich w dobrej kondycji, służy poprawie ich aktywności fizycznej oraz ma pozytywny wpływ na ich sytuację zdrowotną, zapobiega wielu chorobom o charakterze przewlekłym. Poprzez udział w zajęciach poprawi się sprawność fizyczna jak również stan zdrowia seniorów. Zajęcia te mają pozytywnie wpływać na poprawę kondycji fizycznej, poprawę funkcji ruchowych, zmniejszenie bólu oraz zwiększenie ogólnej sprawności, poprawę stanu psychicznego poprzez zwiększenie poczucia kontroli nad własnym ciałem i zdrowiem, zapobiegać przewlekłym schorzeniom

Usługa realizowana poprzez:

  • prowadzenie zajęć ruchowych z elementami fizjoterapii

  • diagnozowanie potrzeb uczestników w ww. zakresie tematycznym.

Przeprowadzonych zostanie 10 spotkań warsztatowych w wymiarze 1 godziny zegarowej każde, (zgodnie z harmonogramem realizowanego programu ustalonego z Zamawiającym).

  • wykształcenie średnie,

  • odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty

  • doświadczenie zawodowe polegające na prowadzeniu fizjoterapii (określić w latach)

  • obywatelstwo polskie,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieposzlakowana opinia,

  • umiejętność w zakresie animacji społecznej,

  • umiejętność pracy z seniorami oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,

  • odpowiedzialność za powierzone zadania,

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,

  • wysoka kultura osobista,

  • miłe usposobienie,

  • dyspozycyjność,

  • komunikatywność, sumienność, obowiązkowość

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • dyplom potwierdzający kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty

  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

IV. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy;

Należy przedłożyć następujące dokumenty:

W przypadku osoby nie prowadzącej działalności gospodarczej:

  1. formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

  4. dyplom potwierdzający kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty

  5. kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe i doświadczenie;

  6. oświadczenie oferenta o braku przeciwwskazań zdrowotnych do realizacji zadania – stanowiący zał. nr 6 do zapytania ofertowego;

  7. oświadczenie o niekaralności – stanowiący zał. nr 7do zapytania ofertowego.

W przypadku firm lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą:

  1. formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. wykaz osób – stanowiący zał. nr 3 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami;

  3. wykaz wykonanych zajęć – stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami.

V. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy.

  3. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 7 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.

  4. Wykonawca dostarczy fakturę/rachunek do umowy zlecenie zawierającą ilość godzin świadczonych usług. Zamawiający po zatwierdzeniu faktury/rachunku do umowy zlecenie dokona zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, należy dokonać korekty po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia korekty.

  5. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości świadczonych godzin razy cenę jednostkową za 1h.

VI. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności:

  1. zmiany osoby wymienionej w wykazie osób załączonym do oferty przypadku zaistnienia jakichkolwiek przyczyn losowych lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością zmiany osoby. Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia jej osobą i potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

  2. terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację usługi;

  3. modyfikowania w przypadku większej lub mniejszej ilości zainteresowanych podopiecznych lub braku dostatecznych środków na realizację zamówienia.

Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej z konieczność wprowadzenia zmiany. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

VII. Ocena oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami:

Cena brutto (Kryterium C): 100%

Opis sposobu obliczania punktacji w kryterium cena (C) – 100%

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg poniższego wzoru:

C= (CN : CO) x 100

gdzie:

C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); 1 % = 1 pkt

CN – oznacza cenę brutto najtańszej z oferty

CO – oznacza cenę brutto ocenianej oferty

C – wynik oceny – całkowita liczba punktów

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionym kryterium oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

O podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

VIII. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. Cenę należy wskazać na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W formularzu oferty należy podać cenę za godzinę brutto.

  2. Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Przy obliczaniu ceny brutto w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zawartej umowy, w tym koszty leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego (np. ZUS, FP, US).

  3. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

  4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

  5. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

  6. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w wartości netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

  7. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

IX. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane w miejscach publikacji zapytania ofertowego.

X. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Oferty można składać:

  • listownie na adres: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: „Prowadzenie zajęć ruchowych z elementami fizjoterapii w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025 edycja 2025, dla uczestników Klubu Seniora, finansowanego ze środków Wojewody Małopolskiego i środków własnych gminy Kalwaria Zebrzydowska”

  • osobiście w biurze podawczym (parter pok. nr 24 A) Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: „Prowadzenie zajęć ruchowych z elementami fizjoterapii w ramach programu wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025 edycja 2025, dla uczestników Klubu Seniora, finansowanego ze środków Wojewody Małopolskiego i środków własnych gminy Kalwaria Zebrzydowska”

  • drogą elektroniczną za pomocą e-mail na adres: ksiegowosc@mgopskalwariaz.com.pl

    Termin składania ofert upływa 24.02.2025 r. do godz. 10.00.

    (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

    Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

    XI. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

    Aleksandra Pułecka, Aleksandra Janeczek tel.33/876-47-56, 33/876-51-66

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska


Kalwaria Zebrzydowska, dnia 13.02.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie wyłączone spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Kalwaria Zebrzydowska

ul. Mickiewicza 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

NIP 5511158182

w imieniu której działa:

Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Kalwarii Zebrzydowskiej

Al. Jana Pawła II 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Usługa wyłączona spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

  1. Tytuł zamówienia:

    Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu obsługi prawnej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi w siedzibie MGOPS w Kalwarii Zebrzydowskiej, al. Jana Pawła II 7 w wymiarze 4 godzin miesięcznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Warunki pracy

rodzaj umowy:

  • umowa zlecenie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. (w przypadku osób fizycznych),

  • umowa na wykonanie usługi od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. (w przypadku osób prowadzących działalność i wystawiających fakturę).

Godziny pracy – zgodnie z harmonogramem w wymiarze 4 godzin miesięcznie

L.p

Nazwa przedmiotu zamówienia

Zakres świadczonych usług

Wymagania niezbędne

Wymagania dodatkowe dla osoby prowadzącej zajęcia

Wymagane dokumenty

1

Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu obsługi prawnej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej

  • udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa pracownikom OPS

  • konsultacje prawne w zakresie realizacji statutowych zadań OPS

  • informowanie pracowników OPS o zmianach przepisów prawnych ich dotyczących

  • opiniowanie pod względem prawnym projektów decyzji oraz innych dokumentów

  • udzielanie pracownikom OPS porad i wyjaśnień w sprawach przez nich prowadzonych w zakresie stosowania przepisów prawa

  • innych czynności według potrzeb pracowników OPS związanych z obsługą prawną

  • wykształcenie wyższe prawnicze

  • posiadanie uprawnienia do wykonywania zawodu:

* radcy prawnego

* adwokata

  • obywatelstwo polskie,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • odpowiedzialność za powierzone zadania,

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,

  • wysoka kultura osobista,

  • miłe usposobienie,

  • dyspozycyjność,

  • komunikatywność, sumienność, obowiązkowość

  • nieposzlakowana opinia,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • dyplom potwierdzający kwalifikacje do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata

  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

IV. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy;

Należy przedłożyć następujące dokumenty:

W przypadku osoby nie prowadzącej działalności gospodarczej:

  1. formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  3. dyplom potwierdzający kwalifikacje do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata

  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;

  6. oświadczenie oferenta o braku przeciwwskazań zdrowotnych do realizacji zadania – stanowiące zał. nr 6 do zapytania ofertowego;

  7. oświadczenie o niekaralności – stanowiące zał. nr 7 do zapytania ofertowego.

W przypadku firm lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą:

  1. formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. wykaz osób – stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami;

V. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy.

  3. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 7 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.

  4. Wykonawca dostarczy fakturę/rachunek do umowy zlecenie zawierającą ilość godzin świadczonych usług. Zamawiający po zatwierdzeniu faktury/rachunku do umowy zlecenie dokona zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, należy dokonać korekty po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia korekty. Wyjątek stanowić będzie miesiąc grudzień 2025 r. kiedy fakturę/rachunek do umowy zlecenie należy dostarczyć Zamawiającemu w ostatnim dniu świadczenia usługi lub dniu pracy tj. 23.12.2025 r. do godz.10.00

  5. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości świadczonych godzin razy cenę jednostkową za 1h.

VI. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności:

  1. zmiany osoby wymienionej w wykazie osób załączonym do oferty przypadku zaistnienia jakichkolwiek przyczyn losowych lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością zmiany osoby. Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia jej osobą i potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

  2. terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację usługi;

  3. modyfikowania w przypadku większej lub mniejszej ilości zainteresowanych podopiecznych lub braku dostatecznych środków na realizację zamówienia.

Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

VII. Ocena oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami:

Cena brutto (Kryterium C): 100%

Opis sposobu obliczania punktacji w kryterium cena (C) – 100%

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg poniższego wzoru:

C= (CN : CO) x 100

gdzie:

C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); 1 % = 1 pkt

CN – oznacza cenę brutto najtańszej z oferty

CO – oznacza cenę brutto ocenianej oferty

C – wynik oceny – całkowita liczba punktów

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionym kryterium oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

O podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

VIII. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. Cenę należy wskazać na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W formularzu oferty należy podać cenę za godzinę brutto.

  2. Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Przy obliczaniu ceny brutto w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zawartej umowy, w tym koszty leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego (np. ZUS, FP).

  3. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

  4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

  5. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

  6. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w wartości netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

  7. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

IX. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane w miejscach publikacji zapytania ofertowego.

X. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Oferty można składać:

  • listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu obsługi prawnej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej

  • osobiście w biurze podawczym (parter pok. nr 24 A) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu obsługi prawnej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej

  • drogą elektroniczną za pomocą e-mail na adres: ksiegowosc@mgopskalwariaz.com.pl

    Termin składania ofert upływa 20.02.2025 r. do godz. 10.00.

    (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

    Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

    XI. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

    Paulina Kołodziej, Aleksandra Janeczek, tel.33/876-47-56, 33/876-51-66

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Załączniki:


Kalwaria Zebrzydowska, 13.02.2025 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej informuje, iż nie dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego z dnia 04.02.2025 r. na „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”

Uzasadnienie dokonanego wyboru (albo nierozstrzygnięcia ):

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”

– nie wpłynęła żadna oferta

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

– nie wybrano oferty najkorzystniejszej

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Kalwaria Zebrzydowska, dnia 04.02.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie wyłączone spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Kalwaria Zebrzydowska

ul. Mickiewicza 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

NIP 5511158182

w imieniu której działa:

Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Kalwarii Zebrzydowskiej

Al. Jana Pawła II 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

I. Tryb udzielania zamówienia:

Usługa wyłączona spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

II. Tytuł zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii pedagogicznej dla dziecka w wymiarze 1 godziny tygodniowo.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii integracji sensorycznej dla dziecka w wymiarze 3 godzin tygodniowo.

Szacowane ilości godzin odzwierciedlają obecny stan zapotrzebowania na specjalistyczne usługi opiekuńcze. Liczba ta w ciągu roku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych.

W przypadku zmiany liczby godzin przypadających na osobę, do rozliczenia zostanie przyjęta godzinowa stawka podana przez Wykonawcę w złożonej ofercie oraz liczba efektywnie przepracowanych po zmianach godzin.

Świadczenie usług w miejscu zamieszkania osoby z zaburzeniami psychicznymi (na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne świadczenia usług, tj. osobno na terapię integracji sensorycznej oraz terapię pedagogiczną

IV. Ogólny zakres wykonywanych czynności:

Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 16 luty 2023 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych:

  • zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.

Wykonawca zobowiązany jest do miesięcznej oceny postępów wynikających z realizacji zadania. Sporządzona ocena w formie opisowej wymaga potwierdzenia przez przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego dziecka, z którą realizowana jest usługa. Ocena postępów dokonywana będzie w odniesieniu do stanu w dacie przystąpienia do wykonywania umowy, którą rozpoczynając zadanie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić.

Wykonawca przedkłada Zamawiającemu ww. ocenę do 7-go dnia następnego miesiąca po upływie okresu, za który sporządza ocenę.

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa regulujących świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 16 luty 2023 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.

1.Wymagania niezbędne od Wykonawcy:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  2. korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. nieposzlakowana opinia,

  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

  5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  6. kwalifikacje do wykonywania zawodu – odpowiednio:

  • pracownika socjalnego,

  • psychologa,

  • pedagoga,

  • logopedy,

  • terapeuty zajęciowego,

  • pielęgniarki,

  • asystenta osoby niepełnosprawnej,

  • opiekunki środowiskowej,

  • specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,

  • fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:

  • szpitalu psychiatrycznym,

  • jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

  • placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,

  • ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,

  • zakładzie rehabilitacji,

  • innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z podopiecznym i współpracownikami,

  2. umiejętność organizowania pracy w domu podopiecznego,

  3. umiejętność i doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, niepełnosprawnymi,

  4. mile widziane ukończone szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (przedmedycznej),

  5. w ramach dostępności, o której mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, umiejętność posługiwania się w rozmowie konkretnymi, niedwuznacznymi objaśnieniami, używania logicznego i precyzyjnego języka, krótkich zdań, ograniczenia do minimum stosowania słownictwa specjalistycznego niezrozumiałego dla podopiecznego.

V. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy.

  3. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 7 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.

  4. Wykonawca dostarczy fakturę/rachunek do umowy zlecenie zawierającą ilość godzin świadczonych usług. Zamawiający po zatwierdzeniu faktury/rachunku do umowy zlecenie dokona zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, należy dokonać korekty po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień 2025 r. kiedy faktura/rachunek do umowy zlecenie powinna być dostarczona Zamawiającemu w ostatnim dniu świadczenia usług w tym miesiącu do godz. 11.00.

  5. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości świadczonych godzin razy cenę jednostkową za 1h.

VI. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy, które na etapie wyboru Wykonawcy nie były możliwe do przewidzenia i nie mają wpływu na wybór oferenta. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności:

a) zmiany osoby wymienionej w wykazie osób załączonym do oferty przypadku zaistnienia jakichkolwiek przyczyn losowych lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością zmiany osoby. Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia jej osobą i potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację usługi.

Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

VII. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

W przypadku osoby nie prowadzącej działalności gospodarczej:

  • formularz oferty – stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego,

  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata),

  • oświadczenie oferenta o braku przeciwwskazań zdrowotnych do realizacji zadania – formularz stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego,

  • Oświadczenie o niekaralności – formularz stanowiący zał. nr 3 do zapytania ofertowego.

W przypadku firm lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą:

  • formularz oferty – stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego,

  • wykaz osób – stanowiącym zał. nr 4 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami,

  • wykaz usług – stanowiącym zał. nr 5 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami.

VIII. Ocena oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami:

Cena brutto (Kryterium K1): 100%

Opis sposobu obliczania punktacji w kryterium cena (K1) – 100%

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
K1 = (K min : K b) x 100
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznana danej ofercie,
K min – najniższa cena spośród ważnych ofert,
K b – cena obliczona badanej oferty.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

O podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

IX. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. Cenę należy wskazać na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  2. Cena ma być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

  3. Przy obliczaniu ceny brutto w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zawartej umowy, w tym koszty leżące po stronie Wykonawcy i Zamawiającego (np. ZUS, FP, US).

  4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

  5. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  6. Cena musi zawierać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

  7. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzony czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

  8. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

  9. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu oferty (zał. nr 1 do zapytania ofertowego) .

X. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane w miejscach publikacji zapytania ofertowego.

XI. Miejsce i sposób składania ofert:

Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Oferty można składać:

  • listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”

  • osobiście w biurze podawczym (parter pok. nr 24 A) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”.

  • drogą elektroniczną za pomocą e-mail na adres: ksiegowosc@mgopskalwariaz.com.pl

Termin składania ofert upływa 11.02.2025 r. do godz. 11.00.   (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

XII. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Sylwia Sikora, Aleksandra Janeczek, tel. 338765166

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Załączniki:


Kalwaria Zebrzydowska, 04.02.2025 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informuję, iż dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii logopedycznej, pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r do grudnia 2025 r” pn:

1) „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii logopedycznej w okresie od luty 2025 r do grudnia 2025 r ” złożonej przez wykonawcę:

SY-LA-BA Sp z o.o.

Zakrzów

34-145 Stronie

cena brutto wybranej oferty za jedną godzinę wynosi : 100,00 zł

słownie złotych: sto złotych 00/100

kryteria oceny:

  • cena 100%

2) „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii pedagogicznej w okresie od luty 2025 r do grudnia 2025 r ” złożonej przez wykonawcę:

– nie wpłynęła żadna oferta

3) „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii Integracji Sensorycznej w okresie od luty 2025 r do grudnia 2025 r ” złożonej przez wykonawcę:

– nie wybrano oferty najkorzystniejszej

Dziękujemy za udział w niniejszym postępowaniu.

Kierownik MGOPS
mgr Dorota Pocztowska

Kalwaria Zebrzydowska, dnia 23.01.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie wyłączone spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Kalwaria Zebrzydowska

ul. Mickiewicza 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

NIP 5511158182

w imieniu której działa:

Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Kalwarii Zebrzydowskiej

Al. Jana Pawła II 7

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

I. Tryb udzielania zamówienia:

Usługa wyłączona spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

II. Tytuł zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii logopedycznej, pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii logopedycznej, pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii logopedycznej dla dziecka w wymiarze 2 godzin tygodniowo.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii pedagogicznej dla dziecka w wymiarze 1 godziny tygodniowo.

  • Średnio przewiduje się świadczenie terapii integracji sensorycznej dla dziecka w wymiarze 3 godzin tygodniowo.

Szacowane ilości godzin odzwierciedlają obecny stan zapotrzebowania na specjalistyczne usługi opiekuńcze. Liczba ta w ciągu roku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych.
W przypadku zmiany liczby godzin przypadających na osobę, do rozliczenia zostanie przyjęta godzinowa stawka podana przez Wykonawcę w złożonej ofercie oraz liczba efektywnie przepracowanych po zmianach godzin.

Świadczenie usług w miejscu zamieszkania osoby z zaburzeniami psychicznymi (na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne świadczenia usług, tj. osobno na terapię integracji sensorycznej, terapię logopedyczną oraz terapię pedagogiczną

IV. Ogólny zakres wykonywanych czynności:

Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 16 luty 2023 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych:

  • zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.

Wykonawca zobowiązany jest do miesięcznej oceny postępów wynikających z realizacji zadania. Sporządzona ocena w formie opisowej wymaga potwierdzenia przez przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego dziecka, z którą realizowana jest usługa. Ocena postępów dokonywana będzie w odniesieniu do stanu w dacie przystąpienia do wykonywania umowy, którą rozpoczynając zadanie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić.
Wykonawca przedkłada Zamawiającemu ww. ocenę do 7-go dnia następnego miesiąca po upływie okresu, za który sporządza ocenę.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa regulujących świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 16 luty 2023 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.

1.Wymagania niezbędne od Wykonawcy:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  2. korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. nieposzlakowana opinia,

  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

  5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  6. kwalifikacje do wykonywania zawodu – odpowiednio:

  • pracownika socjalnego,

  • psychologa,

  • pedagoga,

  • logopedy,

  • terapeuty zajęciowego,

  • pielęgniarki,

  • asystenta osoby niepełnosprawnej,

  • opiekunki środowiskowej,

  • specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,

  • fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:

  • szpitalu psychiatrycznym,

  • jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

  • placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,

  • ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,

  • zakładzie rehabilitacji,

  • innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z podopiecznym i współpracownikami,

  2. umiejętność organizowania pracy w domu podopiecznego,

  3. umiejętność i doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, niepełnosprawnymi,

  4. mile widziane ukończone szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (przedmedycznej),

  5. w ramach dostępności, o której mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, umiejętność posługiwania się w rozmowie konkretnymi, niedwuznacznymi objaśnieniami, używania logicznego i precyzyjnego języka, krótkich zdań, ograniczenia do minimum stosowania słownictwa specjalistycznego niezrozumiałego dla podopiecznego.

V. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy.

  3. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 7 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.

  4. Wykonawca dostarczy fakturę/rachunek do umowy zlecenie zawierającą ilość godzin świadczonych usług. Zamawiający po zatwierdzeniu faktury/rachunku do umowy zlecenie dokona zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, należy dokonać korekty po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień 2025 r. kiedy faktura/rachunek do umowy zlecenie powinna być dostarczona Zamawiającemu w ostatnim dniu świadczenia usług w tym miesiącu do godz. 11.00.

  5. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości świadczonych godzin razy cenę jednostkową za 1h.

VI. Warunki zmiany umowy:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy, które na etapie wyboru Wykonawcy nie były możliwe do przewidzenia i nie mają wpływu na wybór oferenta. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności:

a) zmiany osoby wymienionej w wykazie osób załączonym do oferty przypadku zaistnienia jakichkolwiek przyczyn losowych lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością zmiany osoby. Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia jej osobą i potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację usługi.

Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

VII. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

W przypadku osoby nie prowadzącej działalności gospodarczej:

  • formularz oferty – stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego,

  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata),

  • oświadczenie oferenta o braku przeciwwskazań zdrowotnych do realizacji zadania – formularz stanowiący zał. nr 2 do zapytania ofertowego,

  • Oświadczenie o niekaralności – formularz stanowiący zał. nr 3 do zapytania ofertowego.

W przypadku firm lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą:

  • formularz oferty – stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego,

  • wykaz osób – stanowiącym zał. nr 4 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami,

  • wykaz usług – stanowiącym zał. nr 5 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami.

VIII. Ocena oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami:

Cena brutto (Kryterium K1): 100%

Opis sposobu obliczania punktacji w kryterium cena (K1) – 100%

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
K1 = (K min : K b) x 100
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznana danej ofercie,
K min – najniższa cena spośród ważnych ofert,
K b – cena obliczona badanej oferty.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

O podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

IX. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. Cenę należy wskazać na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  2. Cena ma być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

  3. Przy obliczaniu ceny brutto w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zawartej umowy, w tym koszty leżące po stronie Wykonawcy i Zamawiającego (np. ZUS, FP, US).

  4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

  5. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  6. Cena musi zawierać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

  7. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzony czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

  8. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

  9. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu oferty (zał. nr 1 do zapytania ofertowego) .

X. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane w miejscach publikacji zapytania ofertowego.

XI. Miejsce i sposób składania ofert:

Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Oferty można składać:

  • listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii logopedycznej, pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”

  • osobiście w biurze podawczym (parter pok. nr 24 A) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska z dopiskiem: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w formie terapii logopedycznej, pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej w okresie od luty 2025 r. do grudnia 2025 r.”.

  • drogą elektroniczną za pomocą e-mail na adres: ksiegowosc@mgopskalwariaz.com.pl

Termin składania ofert upływa 30.01.2025 r. do godz. 11.00.

(decyduje data wpływu do Zamawiającego).

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

XII. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Sylwia Sikora, Aleksandra Janeczek, tel. 338765166

Załączniki:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Al. Jana Pawła II 7
34-130 Kalwaria Zebrzydowska

e-mail:

biuro@mgopskalwariaz.com.pl

GODZINY PRACY

poniedziałek- 7.30-15.30

wtorek 7.30-18.00

(od 15.30 do 18.00

w formie dyżuru)

środa-7.30-15.30

czwartek-7.30-15.30

piątek- 7.30-15.30

 

Tel:  33 876 51 66

Tel:  33 876 47 65

Świadczenia Rodzinne

Tel:  33 872 51 00

Pracownicy Socjalni pokój 26

Tel: 579-497-515

Adres skrytki ePUAP /2852ghrubi/skrytka

 

Przydatne strony